معرفی سمینار آخرین تکنیک های وب
 
پله پله با فناوری های اینترنت
 
 

 

اگر به تکنیک های طراحی وب، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، امنیت و فریلنسینگ علاقمند هستید، می توانید در سمیناری شرکت کنید که جمعه این هفته با عنوان «آخرین تکنیک های وب» در تهران برگزار خواهد شد. 

برخی از سرفصل های این سمینار یک روزه، شامل معرفی تکنیک های HTML5 و CSS3 به همراه معرفی روش هایی جهت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. اما شاید بد نباشد سرفصل های این سمینار را ببیند. تا با برنامه کامل آن آشنا شوید. 

به نظر میرسد این سمینار ویژه طراحان و برنامه نویسان وب برگزار می شود و شاید برای تازه کارها زیاد مفید نباشد. چرا که مباحث اعلام شده برای افرادی مفید است که آشنایی های اولیه را با این رشته دارند. 

این سمینار جمعه 29 دی 1391 از ساعت 9صبح الی 6 بعد از ظهر برگزار خواهد شد و هزینه ثبت نام هم ۱۰۰ هزار تومان است. اگر در آن شرکت کردید می توانید نظر خودتان را در مورد کم و کیف آن در بخش نظرات نردبان با دیگران به اشتراک بگذارید. 

- برنامه سمینار 
- ثبت نام در سمینار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پله پله با فناوری های اینترنت و آدرس nardebaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 51082
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1