پله پله با فناوری های اینترنت
 
 
چهار شنبه 25 / 10 / 1391برچسب:نقد , برند , جی ال ایکس, :: 15:30 ::  نويسنده : ah.es

 

جی ال ایکس یکی از نخستین تولید کننده تلفن همراه در ایران است که موفقیت‌هایی خوبی در زمینه تولید و فروش گوشی به دست آورده، اما در کنار آن می توان گفت که در زمینه برند اشتباهاتی را تجربه نموده است، در مطلب پیش رو «جی ال ایکس» از نگاه برندسازی و مدیریت برند مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت و در انتها پیشنهاداتی هم مطرح خواهد شد. اگر تلاش می کنید برند خودتان را قدرتمند کنید، این مطلب مفیدی برای کسب و کار شما خواهد بود. 

ادامه مطلب را از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


 

تا امروز در موقعیتی قرار داشته اید که بخواهید خوانندگان مطلب شما، بر روی یک لینک کلیک کنند و اما ندانید چگونه آنها را به این کار ترغیب کنید؟ عده ای وقتی در این موقعیت قرار می گیرند وسوسه می شوند تا از عبارت ''‍‍‍کلیک کنید'' یا ''اینجا را کلیک کنید'' استفاده کنند. در این مطلب به موارد تاثیر این عبارات بر مخاطب و راه های بهتر برای هدایت خواننده به سمت لینک ها می پردازیم.



ادامه مطلب ...


چه ارتباطی میان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و خواجه حافظ شیرازی می بینید؟ این ایده ای خلاقانه است که توسط نویسنده کتاب «دیوان سئو» برای آموزش بهتر به کار گرفته شده و اگر کتاب را بخوانید، متوجه می شوید که خواجه حافظ شیرازی صدها سال پیش اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو را به خوبی بلد بوده است. 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پله پله با فناوری های اینترنت و آدرس nardebaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 51106
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1