پله پله با فناوری های اینترنت
 
 

 

قصد دارید یک سایت جدید راه اندازی کنید یا اینکه وبلاگ جدیدتان آماده آپلود شده است. حالا نوبت انتخاب یک شرکت میزبان وب یا به اصطلاح هاستینگ است. (البته تلفظ درست آن هوستینگ است اما در ایران کلمه هاستیگ جا افتاده.) تا فایل هایتان را آنجا قرار بدهید. شما در ایران زندگی می کنید و اینجا دارای شرایط ویژه خودش است. 

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی وب، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا انتخاب شرکت میزبانی وب در ایران شرایط متفاوتی دارد؟ به ادامه مطلب بروید تا با ۹ نکته مهم آشنا شوید که در انتخاب سرویس هاستینگ مهم هستند.



ادامه مطلب ...


 

این روزها همه در مورد اپلیکیشن های موبایل صحبت می کنند. شما هم به این موضوع علاقمند می شوید و سراغ ساخت اپلیکیشن موبایل تان می روید. مقدار زیادی وقت و هزینه صرف آن می کنید اما در نهایت اپلیکیشن شما چیزی نمی شود که از ابتدا تصورش را داشتید. هر چند از عهده کارهای مورد نظرتان برمی آید، اما می بینید که کسی از آن استفاده نمی کند. در واقع این به این معنی است که اپلیکیشن شما در عمل کار نمی کند. اما چه مشکلی وجود دارد که نتیجه کار با موفقیت مواجه نمی شود؟ 

دانستن قوانین موفقیت یک اپلیکشن، آینده کاری شما را مشخص می کند. مهم نیست که قرار است اپلیکیشن شما چه کند. مهم این است که ساخت اپلیکیشن موبایل سفری است که نیاز به تجربه و تلاش زیاد دارد. 

در اینجا سراغ بررسی تجربیات Xtreme Labs می رویم. شرکتی که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و به شرکت های مختلفی در سراسر جهان کمک می کند تا چطور در دنیای محصولات موبایل به موفقیت برسند.


وقتی در مورد موفقیت یک اپلیکیشن موبایل صحبت می کنیم باید به ۳ مرحله مختلف توجه کنیم: اکتشاف، محصول و کارایی. در زیر این سه مرحله، ۸ قانون برای ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل وجود دارد که امروز به آنها می پردازیم.



ادامه مطلب ...


 

وقتی به فکر راه اندازی سایت یا وبلاگ جدیدی هستید، چیدمان صفحه را بر چه اساسی مشخص می کنید؟‌ شاید هم به عنوان یک طراح و برنامه نویس وب با یک مشتری مواجه اید که از شما خواسته سایتی برایش راه اندازی کنید یا سایت قبلی اش را باز طراحی کنید. 

در راه اندازی یک وب سایت جدید یا بهبود نسخه قبلی باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد که به تدریج و به طور مفصل در نردبان به آنها می پردازیم. اما امروز نوبت این است که سراغ «HeatMap» برویم. بخش مهمی که اغلب فراموش می شود و شاید هم بسیاری از وجود آن اطلاع نداشته باشند. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


 

شغل آینده تان را انتخاب کرده اید؟ اطلاع در مورد اینکه چه کارهایی پرطرفدار تر هستند و بازار به دنبال چه شغل هایی است، کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. 

تا چند روز دیگر وارد سال ۲۰۱۳ می شویم. این بهانه خوبی است تا نگاهی بیاندازیم به نتایج یک بررسی جدید که بهترین شغل های سال ۲۰۱۳ را معرفی کرده است. 



ادامه مطلب ...


 

اگر در کار تجارت الکترونیک باشید، احتمالا وب سایتی دارید که در آن کار خرید و فروش اینترنتی را انجام می دهید. در این صورت یکی از مهمترین اجزای تجارت شما درگاه پرداخت اینترنتی است. بانک های مختلفی در ایران درگاه های پرداخت آنلاین را ارایه می دهند و می توانید سراغ یکی از آنها رفته و پس از طی مراحل اداری و قانونی از آنها استفاده کنید. 

اما فکر می کنید خدمات همه این درگاه ها مانند هم است؟ می توان هر کدام از آنها را از زوایه های مختلفی مورد بررسی قرار داد. از طراحی رابط کاربر گرفته تا امنیت و پشتیبانی. اما پرداختن به همه این موارد زمان بر و طولانی است. پس بیایید با یک مثال، مقایسه ای کوتاه از زاویه فنی بین دو درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان و ملت داشته باشیم.



ادامه مطلب ...


 

تا امروز در موقعیتی قرار داشته اید که بخواهید خوانندگان مطلب شما، بر روی یک لینک کلیک کنند و اما ندانید چگونه آنها را به این کار ترغیب کنید؟ عده ای وقتی در این موقعیت قرار می گیرند وسوسه می شوند تا از عبارت ''‍‍‍کلیک کنید'' یا ''اینجا را کلیک کنید'' استفاده کنند. در این مطلب به موارد تاثیر این عبارات بر مخاطب و راه های بهتر برای هدایت خواننده به سمت لینک ها می پردازیم.



ادامه مطلب ...


 

هر استارت آپ اینترنتی در مراحل آغازین توسعه، نیاز به توجه ویژه ای دارد. برای رسیدن به یک محصول موفق، شما علاوه بر بازار هدف به یک ایده اولیه قدرتمند در مورد آنچه که به دنبال انجامش هستید نیاز دارید. اغلب پروژه هایی منجر به کسب درآمد می شوند که یا جوامعی را به وجود می آورند و یا خدمتی متفاوت را به عموم مردم ارائه می دهند. 

در این مطلب ما به دنبال ارایه ایده هایی، برای مدیریت مراحل راه اندازی یک استارت آپ جدید هستیم. مهم نیست که به صورت انفرادی امور و کارها را انجام می دهید و یا به صورت تیمی، مهم این است که اگر بتوانیم انجام امور را در یک طرز تفکر درست قرار دهیم، متوجه می شویم که فرآیند انجام کارها بسیار سریع تر طی خواهد شد و در طول رشد پروژه شما خودتان را بیشتر از هر زمانی خلاق و وقف پروژه تان خواهید یافت. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


چه ارتباطی میان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و خواجه حافظ شیرازی می بینید؟ این ایده ای خلاقانه است که توسط نویسنده کتاب «دیوان سئو» برای آموزش بهتر به کار گرفته شده و اگر کتاب را بخوانید، متوجه می شوید که خواجه حافظ شیرازی صدها سال پیش اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو را به خوبی بلد بوده است. 



ادامه مطلب ...


 

مدتی است که جنگی طولانی در وب موبایل به راه افتاده است و می توان آن را با این پرسش خلاصه کرد: آیا یک وب موبایل وجود دارد؟ موضوع بر سر وجود یک وب جدید است که به آن وب موبایل می گویند. اما آیا عملکرد تلفن های هوشمند آنقدر متفاوت است که باید سایت های مخصوصی برای آنها طراحی شود؟ یا اینکه فقط یک وب وجود دارد و روش های رسیدن ما به آن متفاوت است؟ برخی معتقد اند که باید برای بازدیدکنندگان موبایل یک نسخه متفاوت از وب سایت طراحی کرد. اما این مقاله قرار است در مخالفت با این ایده باشد. 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پله پله با فناوری های اینترنت و آدرس nardebaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 51053
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1